» FAQ - najczęściej zadawane pytania

Producenci

Wyróżnienia

  • laplander prokonsumencki sklep

    Laplander.pl Firma godna zaufania

Nasi partnerzy

  • Baner box
  • Wysyłka

FAQ - najczęściej zadawane pytania

Tutaj znajdziecie odpowiedzi na najczęstsze pytania:


1. Ile kosztuje przesyłka?
 
FORMA DOSTAWY

KOSZT
przelew, PayU, PayPal

KOSZT 
płatność przy odbiorze
DOSTAWA
czas
altKurier GLS11 zł15 złnastępny dzień roboczy*
PaczkomatyInPost Paczkomaty11 zł15 zł1 - 2 dni robocze*
altKurier GLS - Przesyłka do krajów UEod 65 zł-do 7 dni roboczych*


​2. Kiedy wyślecie moją paczkę?
  • przy wyborze płatności przy odbiorze lub dokonania płatności online (PayU lub PayPal) Twoje zamówienie zaczniemy kompletować natychmiast. Jeśli złożyłeś zamówienie do godz.13.00 a produkt opisany jest jako "wysyłamy w 24h", to paczka zostanie wysłana tego samego dnia. 
  • przy wyborze płatności przelewem tradycyjnym, zamówienie zaczniemy kompletować Twoje zamówienie po zaksięgowaniu wpłaty na koncie. 

3. Kiedy otrzymam moje zamówienie?

Kurier ma 48h na dostarczenie Twojej paczki, ale po wyjściu z magazynu paczki w 99% trafiają do odbiorców na drugi dzień roboczy. 
Twoja przesyłka opuści magazyn jeszcze dziś, jeśli: 
  1. złożyłeś zamówienie do godziny 13:00 
  2. wybrałeś opcję "Zapłacę gotówką przy odbiorze przesyłki" lub "Płatność online" (PayU lub PayPal)
  3. wszystkie produkty mają dostępność "wysyłamy w 24h" 
     
4. Czy mogę odebrać paczkę osobiście w waszej firmie?

Niestety, nie. Ze względu na wyłącznie internetowy charakter działalności, nie prowadzimy sprzedaży na miejscu. 

5. Skąd mam wiedzieć, czy produkt jest dostępny?

Z myślą o naszych klientach umieszczamy przy każdym produkcie informacje o jego dostępności. Jeżeli produkt nie jest dostępny prosimy o kontakt z nami za pośrednictwem formularza kontaktowego. Możesz też wybrać opcję powiadomienia o dostępności produktu, wówczas dostaniesz od nas wiadomość e-mail, jak tylko produkt pojawi się ponownie w magazynie.

6. Czy mogę zwrócić zamówiony towar?

Oczywiście! Masz 14 dni na zwrot nieużywanego towaru. Jeśli towar nie spełnił Twoich oczekiwań, albo jest wadliwy możesz go odesłać, a  my oddamy Ci pieniądze na wskazane konto. Zapraszamy na stronę z informacjami o Zwrotach.

7. Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?

Zamówienia telefoniczne można składać od poniedziałku do piątku pod numerem:
+48 737 748 449 (w godzinach 10:00 - 17:00).  

Do prawidłowego przyjęcia zamówienia będziemy potrzebowali: 
  • nazwę zamawianego produktu
  • adres do wysyłki Twojego zamówienia 
  • Twój numer telefonu dla kuriera 
  • wybrany rodzaj płatności 
8. Czy mogę dołączyć produkt do wcześniejszego zamówienia? 

Tak, jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze zrealizowane - prosimy o kontakt z nami za pośrednictwem formularza kontaktowego. 

9. Dlaczego warto się rejestrować na stronie podczas zakupów?

Rejestracja na stronie przynosi wiele korzyści. Zbierasz punkty i wymieniasz je na rabaty. Na bieżąco możesz także sprawdzać stan realizacji swojego zamówienia. Ułatwiasz sobie ewentualne reklamacje lub zwroty.  Dodajesz produkty do listy życzeń. Tylko raz określasz adres wysyłki. Możesz dodawać komentarze i opinie. 

10. Czy muszę posiadać konto na sklepie aby złożyć zamówienie?

Nie, aby złożyć zamówienie na stronie sklepu nie trzeba posiadać konta, jednak nie będą Państwo mieli możliwości skorzystać z takich udogodnień jak gromadzenie Punktów, które można wymieniać na rabaty podczas składania zamówień.

11. Czy mogę zwrócić niechciany produkt przesyłką pobraniową?

Niestety nie odbieramy przesyłek pobraniowych. Aby dokonać zwrotu należy w przeciągu 14 dni odesłać nam towar opłaconą przesyłką pocztową. Zapraszamy na stronę z informacjami o Zwrotach.

12. Gdzie otrzymam informację na temat statusu mojego zamówienia?

Informację dot. statusu zamówienia są na bieżąco wysyłane na adres mailowy podany w zamówieniu oraz są widoczne po zalogowaniu się w zakładce "Moje Zamówienia" lub po skorzystaniu z odnośnika, który znajduje się w potwierdzeniu zamówienia.

13. Dlaczego nie otrzymałem żadnych informacji dot. mojego zamówienia na adres mailowy?

Najprawdopodobniej w trakcie składania zamówienia został wpisany błędny adres e-mail, lub nasz mail trafił do folderu SPAM w skrzynce mailowej. Prosimy o sprawdzenie konta mailowego lub kontakt z nami.

14. Gdzie znajdę kody rabatowe?

Kody umożliwiające tańsze zakupy udostępniane są okazyjnie na naszych profilach na Faceboo'ku i Instagramie lub bezpośrednio na stronie sklepu.

15. Czy można zakupić Wasze produkty w sklepie stacjonarnym?

Aktualnie nie posiadamy sklepu stacjonarnego, nasza firma prowadzi sprzedaż wyłącznie wysyłkową.

16. Jak skorzystać z Party Punktów podczas składania zamówienia?

W celu wykorzystania środków zgromadzonych w sklepie należy zalogować się w trakcie robienia zakupów. Możliwość uzyskania opustu poprzez Punkty pojawi się nad podsumowaniem zamówienia. Należy zaznaczyć opcję wykorzystania zebranych punktów. Kwota zakupów automatycznie się obniży.

17. Czy można wyznaczyć późniejszy termin wysłania przesyłki?

Oczywiście, że jest to możliwe, ale jedynie do momentu, gdy towar nie został jeszcze skompletowany w magazynie i przekazany kurierowi. Jeśli zamówienie jest na etapie realizacji, proszę skontaktować się naszym Biurem Obsługi Klienta, lub wpisać informację o późniejszej wysyłce w "Uwagach do zamówienia". Zamówienie musi być już opłacone lub powinna być wybrana forma płatności przy odbiorze.
 

18. Jak mogę skontaktować się z kurierem?


Aby skontaktować się z kurierem, należy zadzwonić do biura obsługi GLS bądź Paczkomatów InPost. Do kontaktu z kurierem niezbędny będzie numer przesyłki, który znajdziesz w mailu od nas. Infolinia GLS: 804 262 262 (dla telefonów stacjonarnych) lub 46 814-82-20 (dla telefonów komórkowych). Paczkomaty InPost: 801 400 100 (telefony stacjonarne) lub 722 444 000 (telefony komórkowe).
 

19. Czy mogę śledzić moją przesyłkę?

Jak najbardziej, zarówno kurier GLS jak i Paczkomaty InPost oferują możliwość śledzenia przesyłki, dzięki czemu możesz sprawdzić, gdzie aktualnie znajduje się Twoja paczka. Aby sprawdzić lokalizację przesyłki, wystarczy podać numer paczki w odpowiednim okienku na głównej stronie dostawcy.
 

20. Gdzie znajdę numer mojej przesyłki?

Przyślemy Ci go mailem po nadaniu paczki. W każdej chwili możesz także sprawdzić go w historii zamówień, po zalogowaniu się na swoje konto.


Przejdź do strony głównej
Baner Dostawa Frontpage
  • AHTI
  • Bahco
  • Baribal Poland
  • Bayonet
  • BCB
  • Care Plus
  • Cold Steel
  • Condor Outdoor
  • CustomBlades
  • DD Hammocks
  • Defcon 5
  • Eagle Products
  • EnZo
  • ESBIT
  • Fenix
  • Feuerhand
  • Forestia
  • Ganzo
  • Gransfors Bruks
  • GSI Outdoor
  • Haidu
  • Helikon Tex
  • Hultafors
  • Hydrapak
  • ITW Nexus
  • Javel
  • Joker
  • KA-BAR
  • Katadyn
  • Kelly Kettle
  • Klean Kanteen
  • Kupilka Finland
  • Lansky
  • Laplander.pl
  • Lappituote
  • Lauri
  • Leatherman
  • Lesovik
  • LifeStraw
  • Light My Fire
  • Lumica Light
  • Mechanix Wear
  • Morakniv
  • MSM Mil-Spec Monkey
  • Mugga
  • Muurikka
  • Nalgene
  • Nite Ize
  • Olight
  • Only One® Corporation
  • Ontario Knife Company
  • Opinel
  • Optimus of Sweden
  • Petromax
  • Princeton Tec
  • Rite in The Rain
  • Ruike
  • Sanrenmu
  • Sawyer
  • Schrade
  • Silky
  • Silva
  • Snow Peak
  • Snugpak
  • Survivaltech
  • TBS Outdoor
  • Thermos
  • Travellunch
  • Trek’n Eat
  • True Utility
  • Wild Willy
  • Wildo
  • Wisport
  • Zebra Thailand
  • ZIP
  • Zippo
Newsletter

BĄDŹ NA BIEŻĄCO I ZAPISZ SIĘ DO NASZEGO NEWSLETTERA