Zwroty i Reklamacje
ZWROTY
Każdy klient naszego sklepu internetowego ma prawo odstąpić od umowy zawartej w sklepie internetowym w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, należy poinformować nas o swojej decyzji za pomocą przesłanego oświadczenia przez nasz system zwrotów lub na adres e-mail naszego sklepu. Jeśli dokonałeś zakupu przez zarejestrowane konto, prosimy o skorzystanie z naszego systemu zwrotu. Masz możliwość wygodnej i taniej przesyłki zwrotnej (koszt 9 zł) lub całkowicie darmowej przesyłki, sprawdź, jak skorzystać z możliwości darmowego zwrotu!
Jeśli dokonałeś zakupu jako niezarejestrowany klient, prosimy o wydrukowanie oraz wypełnienie dokumentu zwrotu.
POBIERZ I WYPEŁNIJ FORMULARZ ZWROTU
Przesyłkę należy odpowiednio zabezpieczyć i nadać na adres: Laplander.pl Zwroty ul. Leśny Zakątek 2, 05-126 Stanisławów Pierwszy. Przesyłka obowiązkowo powinna zawierać oprócz produktu wraz z kompletnym opakowaniem, stosowny dokument zwrotu. Zwroty są rozpatrywane w przeciągu od 1 do 7 dni.
Zwrotu płatności dokonamy wyłącznie przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji. Wyjątek stanowi jedynie płatność przy odbiorze – zwrot odbywa się w tym przypadku przelewem. Wszelkie koszty transportu związane ze zwrotem oraz wymianą są po stronie kupującego. Zwrócone rzeczy muszą być w stanie nie zmienionym i kompletnym oraz w oryginalnym i nienaruszonym opakowaniu. Odpowiadają Państwo za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
WYMIANA
Aby wymienić towar: Złóż nowe zamówienie z nowym produktem, na który chcesz wymienić posiadany produkt (wybierz płatność przelewem). Zwróć towar zgodnie z opisaną procedurą zwrotów oraz wpisz w uwagach do zwrotu nr nowego zamówienia. Nadpłatę zwrócimy na podane w zwrocie konto. Jeśli istnieje konieczność dopłaty to dokonaj jej na nasze konto.
REKLAMACJE
Masz problem z zakupionym produktem? Skontaktuj się z nami, a nasz dział obsługi klienta wyczerpująco odpowie na Twoje wątpliwości i na pewno rozwiąże problem.
Towary zakupione w naszym sklepie objęte są rękojmią w okresie 24 miesięcy. Jeśli w otrzymanym towarze zostanie stwierdzona wada, został uszkodzony podczas przesyłki lub nie nadaje się do użytku zgodnie z jego przeznaczeniem należy zgłosić reklamację.
Proszę pamiętać, że jeżeli na dany produkt została udzielona także gwarancja, to również na jej podstawie możesz złożyć reklamację – w tym wypadku jednak adresatem będzie gwarant wskazany w gwarancji. Wykonanie uprawnień z gwarancji nie wpływa na naszą odpowiedzialność z tytułu rękojmi oraz, że gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza Państwa uprawnień wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.
W celu zgłoszenia reklamacji zaloguj się do Panelu sklepu przejdź do zakładki Twoje konto > Reklamacje towarów > Dodaj reklamację.
Proszę pamiętać, że jeżeli na dany produkt została udzielona także gwarancja, to również na jej podstawie możesz złożyć reklamację – w tym wypadku jednak adresatem będzie gwarant wskazany w gwarancji. Wykonanie uprawnień z gwarancji nie wpływa na naszą odpowiedzialność z tytułu rękojmi oraz, że gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza Państwa uprawnień wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.
W celu zgłoszenia reklamacji zaloguj się do Panelu sklepu przejdź do zakładki Twoje konto > Reklamacje towarów > Dodaj reklamację.
Po zarejestrowaniu reklamacji spakuj reklamowany produkt, a na paczce napisz "Reklamacja nr.... " - podając numer reklamacji. Jeśli Twojego zamówienia nie ma w aktualnym panelu, to prosimy o odesłanie towaru na adres sklepu internetowego wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym. W ciągu 14 dni ustosunkujemy się do Państwa oświadczenia lub żądania.
W opisie reklamacji należy podać:
- Informacje i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady.
- Żądanie sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z umową sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży.
- Swoje dane kontaktowe – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie Państwa reklamacji.
W SKRÓCIE:
- Dodaj Reklamację w Panelu konta lub wypełnij i prześlij formularz reklamacyjny na adres email: sklep@laplander.pl
- Wadliwy produkt wraz z dowodem zakupu prześlij na nasz adres.
- Odpowiedź na reklamację wysyłamy w ciągu 14 dni od otrzymania.
DODAJ REKLAMACJĘ lub POBIERZ I WYPEŁNIJ FORMULARZ REKLAMACJI
Pozasądowe sposoby rozstrzygania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.