Sharg
( ilość produktów: 13 )![Chusteczka dekontaminacyjna - Neutralizuje działanie gazu pieprzowego (SHD101V2)](/hpeciai/3bdb48d74dc3766399714ee5ad21df86/pol_is_Chusteczka-dekontaminacyjna-Neutralizuje-dzialanie-gazu-pieprzowego-SHD101V2-25775.jpg)
Chusteczka dekontaminacyjna - Neutralizuje działanie gazu pieprzowego (SHD101V2)
![Gaz pieprzowy Sharg Graphite Gel 3mln SHU 750ml HJF (11700-H-SILVER)](/hpeciai/720002ff5f0f27ee7e8311496f5c1629/pol_is_Gaz-pieprzowy-Sharg-Graphite-Gel-3mln-SHU-750ml-HJF-11700-H-SILVER-15273.jpg)
Gaz pieprzowy Sharg Graphite Gel 3mln SHU 750ml HJF (11700-H-SILVER)
![Gaz pieprzowy Sharg Graphite Gel 3mln SHU 750ml HJF (11700-H-RED)](/hpeciai/2874e667822c24f63ea45b3c39157163/pol_is_Gaz-pieprzowy-Sharg-Graphite-Gel-3mln-SHU-750ml-HJF-11700-H-RED-7012.jpg)
Gaz pieprzowy Sharg Graphite Gel 3mln SHU 750ml HJF (11700-H-RED)
![Gaz pieprzowy Sharg Nato Defence Gel 2mln Cone 50ml (40050-CR)](/hpeciai/d573f383fd644a58ca4a2a97d134828e/pol_is_Gaz-pieprzowy-Sharg-Nato-Defence-Gel-2mln-Cone-50ml-40050-CR-16951.jpg)
Gaz pieprzowy Sharg Nato Defence Gel 2mln Cone 50ml (40050-CR)
Historia Sharg
Firma została założona w 1991 roku i swą działalność rozpoczęła od dystrybucji noży oraz akcesoriów rnomowanych producentów z Ameryki i Europy. Przełomowym krokiem w historii firmy było wprowadzenie do sprzedaży wiatrówek co wkrótce poskutkowało otrzymaniem wyłączności na dystrybucje wiatrówek marki Hatsan w Polsce i w krajach Europy Środkowej. Konsekwencją takiej ścieżki rozwoju było uzyskanie od MSWiA koncesji na sprzedaż broni i amunicji na terytorium Polski. Dzięki uzyskaniu koncesji na broń palną firma Sharg nawiązała współpracę z jednostkami wojska i policji oferując kompleksową ofertę dedykowaną dla służb.
Cele firmy Sharg
Główne cele na których koncentruje się firma to przede wszystkim dystrybucja najnowszych technologicznie rozwiązań i produktów oraz zapewnienie do nich dostępu klientom w takiej formie i czasie których potrzebują. Firma pragnie zapewnić pełną informacje na temat oferowanych przez siebie produktów oraz jednocześnie wykorzystywać przy tym najnowsze technologie w procesie obsługi i komunikacji.